Ceník čištění odpadů a kanalizace Ostrava, Opava, Třinec, Karviná, Bohumín a okolí. Čištění a vývoz jímek, septiků

Čistím všechny typy ucpaných odpadů a kanalizace od 1 100 Kč za každých započatých 30 min. Pro přesnou cenu si prosím zavolejte na: 773 994 009 nebo se podívejte na přesný ceník níže. Pro vývozy jímek a septiků volejte na: 773 500 498, kde Vám řeknou všechny podrobné informace.

ČIŠTĚNÍ DOMÁCÍCH ODPADŮ
A VENKOVNÍ KANALIZACE
Čištění ucpaného záchodu, umyvadla, dřezu,
vany či jiného sanitárního zařízení
2 200,-Kč za první hodinu činnosti*. Pro případ,
že by činnost trvala déle než hodinu, bude účtována
cena 1 100,-Kč za každou další započatou půlhodinu
činnosti.
Tlakové čištění kanalizace a potrubí za
pomocí servisního vozu s tlakovou vodou
2 200,-Kč za první hodinu činnosti*. Pro případ,
že by činnost trvala déle než hodinu, bude účtována
cena 1 100,-Kč za každou další započatou půlhodinu
činnosti.
Monitoring potrubí venku i v domácnosti
2 000,-Kč za každou započatou hodinu
činnosti*
. 1 600,-Kč za každou započatou hodinu
činnosti* v případě, že je monitoring prováděn
společně s čištěním nebo tlakovým čištěním potrubí.
Mechanické frézování řetízkovou frézou,
Trasování potrubí + kamera
3 000,-Kč za každou započatou hodinu
činnosti*
3 000,-Kč za každou započatou hodinu
činnosti*
Doprava (příjezd technika na místo
objednání)
Oblast: Karviná, Havířov, Orlová, Český Těšín,
Bohumín – 400 Kč,-
Oblast: Ostrava, Třinec, Frýdek Místek,.
– 
500,-Kč
Oblast: Hlučín, Klimkovice, Frýdlant nad
Ostravicí, Jablunkov, Studénka, Bílovec, Příbor
 600,-Kč
Oblast:  Opava, Kravaře, Fulnek, Nový Jičín,
700 ,-Kč
Kamerová revizní zpráva na CD
1 500,- Kč / kus
Vývoz jímek a septiků, Bezvýkopové
opravy potrubí, Výkopové opravy
Dle individuální domluvy

*počátkem činnosti se rozumí okamžik příjezdu technika na místo objednání. Uvedené ceny jsou bez DPH, mimo pracovní dobu (pondělí až pátek 6:00 – 17:00) účtujeme příplatek 100%. Volejte prosím ideálně na 773 994 009 pro domluvu na ceně.

INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

Údaje o poskytovateli služby:

FEK PRO s.r.o.

se sídlem č.p. 417, 739 53 Komorní Lhotka

IČO: 08054959

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, sp. zn. C 78168

Kontaktní údaje poskytovatele služby:

Adresa sídla: č.p. 417, 739 53 Komorní Lhotka

Emailová adresa: info@fekpro.cz

Zákaznická linka pro čištění a monitoring: +420773994009

Zákaznická linka pro vývoz jímek a septiku: +420773500498

www.fekpro.cz

Názvy poskytovaných služeb:

Všechny poskytované služby jsou uvedeny v ceníku služeb

Způsob platby a platební podmínky:

Cena za poskytované služby je hrazena dle vystaveného daňového dokladu (faktury) v hotovosti nebo na bankovní účet uvedený ve faktuře. Poskytovatel služby je oprávněn žádat po objednateli úhradu zálohy na poskytnuté plnění

Smluvní vztah:

Objednatel s poskytovatelem uzavírá smlouvu o dílo

Reklamace:

Pokud objednatel nesouhlasí s kvalitou poskytnuté služby, má právo poskytnuté služby reklamovat. Reklamaci je možné učinit ústně v průběhu poskytování služby, písemně a doručit na adresu sídla poskytovatele anebo formou emailové zprávy zaslané na emailovou adresu poskytovatele. Pravidla reklamace stanoví občanský zákoník a zákon o ochraně spotřebitelů a reklamační řád (viz. níže)

Mimosoudní řešení sporů:

Případné spory, které vzniknou mezi poskytovatelem a objednatelem se vždy zhotovitelem snaží řádně projednat a vyřešit k oboustranné spokojenosti. Pokud by se však nepodařilo vzniklé spory takto urovnat, má objednatel právo na tzv. mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z uzavřené smlouvy o poskytnutí služby (smlouva o dílo). V případě takového spotřebitelského sporu je pro mimosoudní řešení tohoto sporu příslušná Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) , na kterou se může objednatel obrátit ohledně jakéhokoliv spotřebitelského sporu.

Postup při mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je takový, že řízení u České obchodní inspekce se zahajuje na návrh, který musí obsahovat:

  • úplné identifikační údaje stran sporu,
  • úplné a srozumitelné vylíčení rozhodných skutečností,
  • označení, čeho se navrhovatel (objednatel) domáhá
  • datum, kdy objednatel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u poskytovatele
  • prohlášení, že ve věci nerozhodl soud, nebyl vydán rozhodčí nález a nebyla uzavřena dohoda v rámci mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a ani nebylo zahájeno řízení před soudem, rozhodčím soudem,
  • datum a podpis objednatele.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporu není zpoplatněno. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporu si strany nesou samy.

Objednatel, který má bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, je oprávněn podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s poskytovatelem prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jeho bydliště. Seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network_en#find-the-consumer-centre-in-your-country.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

  1. Poskytovatel odpovídá za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě se smlouvou (objednávkou). Shodou se rozumí zejména to, že služba odpovídá jejímu popisu v ceníku služeb, že trvá po uvedenou dobu a že je poskytnuta v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě.
  1. Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování nebo bezprostředně po jejich poskytnutí. Skryté vady je možné reklamovat bez zbytečného odkladu poté, kdy se o nich objednatel dozvěděl. Nejpozději lze vadu služby reklamovat do šesti měsíců od poskytnutí služby.
  1. V případě vadného poskytnutí služby má objednatel právo na bezplatné odstranění této vady služby nebo poskytnutí přiměřené slevy. Není-li možné vadu odstranit, má právo objednatel na poskytnutí přiměřené slevy. Je-li vadným plnění porušena smlouva podstatným způsobem, je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit.
  1. Práva z vadného plnění objednateli nenáleží, pokud o vadě před poskytnutím služby věděl, anebo vadu sám způsobil.
  1. V rámci reklamace je třeba označit vad a stručně popsat, jak se projevuje.
  1. O vyřízení reklamace je informovat objednatel nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.